Tervetuloa jäseneksemme!

Hienoa, että olet liittymässä Suomen suurimpaan juristiyhteisöön! Täyttämällä oheisen lomakkeen liityt Suomen Lakimiesliitto - Finlands Juristförbund ry:n (Juristiliitto) jäseneksi ja saat käyttöösi liiton asiantuntijapalvelut, jäsentapahtumat ja kattavat muut edut. Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassan (LL-kassan) jäsenenä saat turvaa työttömyyden varalta.

Huomiothan, että tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Tiedot liiton jäsenmaksuista löydät täältä.

Ohjeita liittymislomakkeen täyttöön:
  • Jäsenyys työttömyyskassassa: Voit liittyä Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassan (LL-kassan) jäseneksi, jos olet palkkatyöntekijä ja olet suorittanut oikeustieteellisen tutkinnon. Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassa (LL-kassa) on palkansaajille tarkoitettu työttömyyskassa.
  • Jos toimit päätoimisesti yrittäjänä, voit vakuuttaa itsesi Yrittäjäkassassa (lisätietoa www.yrittajakassa.fi). Siirryttäessä kuukauden sisällä työttömyyskassasta toiseen, voidaan aikaisemman kassan jäsenyys- ja työssäoloajat ottaa huomioon. Kun haet Lakimiesten ja Lääkärien työttömyyskassan (LL-kassan) jäsenyyttä, muista täyttää työnantajatiedot kohdassa 3.
  • Mikäli haet jäsenmaksualennusta, liitä mukaan todistus alennusperusteesta kohdasta "Tiedoston liittäminen"
  • Jos olet kansainvälisen ja vertailevan oikeustieteen maisteri tai Master's Degree Programme in Law and Informations Society, valitse tutkinnoksi "muu oikeustieteellinen tutkinto" ja valitse sen jälkeen tutkinnon tarkenne. Sinun tulee myös toimittaa liittoon kopiot kaikista tutkintotodistuksista. Lähetä ne sähköpostin liitteenä jasenrekisteri@juristiliitto.fi.
HUOM! Ota yhteyttä jäsenpalveluun, jos et saa sähköpostiisi vahvistusviestiä jäsenhakemuksen vastaanottamisesta.

1. HENKILÖTIEDOT

2. TUTKINTOTIEDOT