Lakimiesliiton jäsenportaali

Tällä lomakkeella liityt Suomen Lakimiesliiton jäseneksi. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Tiedot Lakimiesliiton jäsenmaksuista löydät täältä.

OHJEITA:

• Ensisijaista emailia käytetään Lakimiesliiton jäsenviestintään (sähköiset uutiskirjeet, tapahtumakutsut jne.)
  • Jäsenyys työttömyyskassassa: Lakimiesliiton oikeustieteellisen tutkinnon suorittaneet palkansaaja asemassa olevat jäsenet voivat samalla vakuuttaa itsensä Lakimiesten työttömyyskassassa. Työttömyyskassaa koskevat tiedot välitetään Lakimiesten työttömyyskassan käsiteltäväksi. Siirryttäessä kuukauden sisällä työttömyyskassasta toiseen ja toimitettaessa siirrosta todistus Lakimiesliitolle, voidaan aikaisemman kassan jäsenyys- ja työssäoloajat ottaa huomioon. Yrittäjä/ammatinharjoittaja hakee halutessaan erikseen Ammatinharjoittajien ja Yrittäjien työttömyyskassan jäseneksi. Huom!  työnantajatiedot on täytettävä kohdassa 3.
  • Mikäli haet jäsenmaksualennusta, liitä mukaan todistus alennusperusteesta kohdasta "Liitä tiedosto"
1. HENKILÖTIEDOT
2. TUTKINTOTIEDOT